Honda CMX 1100 Rebel

De Rebel CMX1100 is gebouwd voor het pure plezier dat je ervaart op twee wielen. Een gitzwarte roadster-bobber uit de 21e eeuw, ontworpen voor een meeslepende, plezierige rit vanuit een krachtig motorblok verpakt in een wendbaar geheel. Elk detail springt er uit; de tweekleurige lak op de brandstoftank zonder flensplaat,een voor- en achterspatbord vervaardigd uit 1mm dik staal en gemonteerd met gegoten aluminium beugels. De zadelhoogte is slechts 700mm, en het zachte materiaal is ontworpen om je te ondersteunen bij hard optrekken. Een losse, 120 mm LCD tellerpartij biedt intuitief alle informatie terwijl het brede, overzichtelijke stuur op stevige 2,5 cm brede steunen rust.

Prijs en kleuren van de CMX 1100 Rebel

GUNMETAL BLACK METALLIC
Prijs vanaf  € 11.798,- inclusief kosten rijklaar maken
BORDEAUX RED METALLIC
Prijs vanaf  € 11.798,- inclusief kosten rijklaar maken

De CMX 1100 Rebel is ook leverbaar in DCT (automaat) uitvoering.
Prijs vanaf  € 12.998,- inclusief kosten rijklaar maken

Leverbaar in 2 kleuren

Hoogwaardige ophanging voor- en achter



De voorvork bestaat uit zwarte tweedelige hulzen (vervaardigd uit geëxtrudeerd en gegoten aluminium) gepaard met vorkpoten van 43 mm. Het geheel is afgewerkt met een donkere Navy Oxide Titanium coating. Een tweeledige achtervering met instelbare veervoorspanning is voorzien van een piggyback reservoir onder druk voor consistente demping.

Volledige LED-verlichting

De expressieve, laaggeplaatste ronde koplamp van 175 mm diameter bestaat uit vier LED-lampen met dikke binnenlenzen. De kleine richtingaanwijzers van 55 mm zorgen voor een klassieke uitstraling. Het ovale, heldere LED-achterlicht geeft dan weer een eigentijdse toets.

Manueel of Dual Clutch Transmission (DCT)



Je kan kiezen voor de manuele versnellingsbak met zes versnellingen of voor de unieke DCT met zes versnellingen. De DCT staat handmatig schakelen toe (via knoppen op de linkerstuurhelft) of zorgt voor een soepele automatische ervaring waarbij het schakelgedrag aanpast naargelang de geselecteerde rijmodus.

Vier rijmodi, drietraps HSTC en Wheelie Control

Jij beslist over de output van deze motor. In STANDARD rijmodus rij je relaxt op lage snelheid en naargelang het toerental stijgt, klimt ook het potentieel. De RAIN-modus houdt het vermogen en de motorrem laag, en de Wheelie Control en HSTC hoog voor extra zekerheid en een ontspannen rit. SPORT geeft je een agressieve kracht met lage Wheelie Control en tussenkomst van het HSTC. In de USER-modus kan je enkele parameters naar eigen voorkeur instellen.


 


 

Specificaties motor

Boring x slag (mm)
92mm x 81.5mm
Brandstofsysteem
PGM-FI
Compressieverhouding
10.1:1
CO2 uitstoot
114g/km
Cilinderinhoud (cm3)
1,084cc
Motortype
SOHC vloeistofgekoelde viertakt twin, 8 kleppen, 270° krukas en Unic-cam. EURO5
Max. vermogen
64kW/7,000tpm
Max. koppel
98Nm/4,750tpm
Oliereservoir (Liters)
4.8 liter
Startsysteem
Elektrisch

 

Velgen

Remmen voor
Radiaal gemonteerde monoblock vierzuigerklauw, 330 mm zwevende remschijf
Remmen achter
Tweezuigerklauw, 256 mm enkele remschijf
Wielophanging voor
Voorspanning instelbaar, 43 mm, cartridge vork
Wielophanging achter
Voorspanning instelbaar, dubbele piggyback schokbrekers achteraan
Banden voor
130/70B18 M/C
Banden achter
180/65B16 M/C
Velgen voor
Multi-Spaken Aluminium
Velgen achter
Multi-Spaken Aluminium

Afmetingen en gewicht

Accu (VAh)
12V/11.2AH
Balhoofdhoek
28°
Afmetingen (L×W×H) (mm)
2240mm x 853mm x 1115mm
Frame type
Stalen diamantframe
Tankinhoud (liter)
13.6L
Brandstofverbruik
4.9L/100km
Grondspeling (mm)
120mm
Rijklaargewicht (kg)
223Kg
Zithoogte (mm)
700mm
Naloop (mm)
110mm
Turning Radius
2.9m
Wielbasis (mm)
1,520mm

Transmissie

Koppeling
Natte meerplaatskoppeling
Eindoverbrenging
Ketting
Aantal versnellingen
6 versnellingen, manuele koppeling


INSTRUMENTEN EN ELECTRONICS


Koplamp
LED
Instrumenten
Offset 120 mm negatief LCD dashboard
Achterlicht
LED